امروز : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 هجری شمسی , 27 شوال 1445 هجری قمری , 7 می 2024 میلادی
**** شعار جهانی بهتر : بندگی خدا ، شاد کردن انسانها ، احترام به طبیعت ****
 
* * * قابل توجه بینندگان عزیز سایت جهانی بهتر : قسمت نظرات سایت راه اندازی شد . مدیریت سایت منتظر نظرات شما در پایان هر مطلب می باشد . ممنون * * * با دنبال کردن مطالب و معرفی سایت به دیگران انگیزه ما را در بهتر کردن امکانات سایت تقویت کنید * * *
 

مدیریت سایت

  previous  
 

دکتر محمد رضا امینیان

 
 

Dr.Aminian@jahanibehtar.com

 

آمار بازدیدکنندگان

mod_vvisit_counterامروز282
mod_vvisit_counterدیروز523
mod_vvisit_counterاین ماه2791
mod_vvisit_counterکل بازدید1580454

آی پی شما : 3.149.26.176

مطالب

 

معرفی مدیریت مشاهده در قالب PDF چاپ

به نام خدا

با توجه به اینکه رسم است مدیر سایت خود را معرفی کند، لذا بطور خلاصه میگویم که در خانواده ای مذهبی و متوسط اقتصادی به دنیا آمدم. از زمانی که خواندن و نوشتن را فرا گرفتم اهل مطالعه بودم بطوریکه دردوران تحصیلات ابتدائی کتابخانه کوچکی داشتم. بیشتر از مطالعه، وقت زیادی را به فکر کردن میگذراندم.

در تحصیلات کلاسیک تقریبا موفق بودم و نهایتا در رشته پزشکی تحصیل کرده و فارغ التحصیل شدم. حدود بیست سال در بخش سلامت و اقتصاد سلامت کار اجرائی و مدیریتی کردم و هم اکنون نیز در همان بخش و بطور اخص، استقرار پزشک خانواده مشغول هستم.

با توجه به رشته تحصیلی و رشته شغلی، مطالعه در مورد انسان سالم مهمترین بخش مطالعاتم بوده و هست. یکی از شروط اصلی برای داشتن انسان سالم را استقرار پزشک خانواده میدانم و معتقدم همه شهروندان بایستی برای حفظ و ارتقاء سلامت جسمی و روحی خود یک مشاور پزشک داشته باشند، زیرا خدمت پزشکی یک خدمت پیچیده فوق تخصصی است که تعداد کمی از انسانها توان مطالعه و شناخت آنرا دارند و سایر انسانها میتوانند با مشاوره با این تعداد کم سلامت خود را تضمین نمایند.

در مباحثی که در متن اصلی خواهم آورد مطمئنا بحث "انسان سالم" بسیار عمیق مطرح خواهد شد، چرا که مهمترین رکن داشتن "جهانی بهتر" انسانهای سالم از نظر جسمی، روحی، روانی و اجتماعی است.

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که با توجه به علاقه وافری که به طبیعت بویژه درختان میوه و پرندگان دارم ، در این زمینه کارهائی انجام داده ام و حرفهائی برای گفتن دارم که به تدریج خواهم گفت.

دکتر محمد رضا امینیان

نوشته شده توسط طراح سایت یکشنبه, 09 بهمن 1390 ساعت 16:11

 

تمام حقوق مادی و معنوی متعلق به مدیریت سایت جهانی بهتر می باشد .

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .